torsdag 22 januari 2009

Söker luft i lungorna

När molnen totalt döljer solen. Inget ljus finns att se. När 60 Watts lampan bara ger ett sken av att det finns bokstäver där nere i den massa som med ögon förblindade av lögner och tyngda av morgondagens rus bränner mina av köld stela fingrar och får mitt hjärta att frysa till is.
Just då, i denna brytningstid, mellan ljus och mörker, mörker och ljus... Just då, då inget finns att se. Det är då Jag känner dig. Och min längtan . Jag känner dig. och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar