torsdag 22 januari 2009


Sommar.
Sommar.
Sommar.
Längtar efter dropp från tak.
Längtar doft av förmultnade löv.
Längtar efter jordiga skor.
Ungar som dricker vår.
Så trött.
Så trött.
Så trött.
Längtar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar