Simson
fredag 23 januari 2009
Typiskt Jag
Borde, borde, borde.
Skit det samma.
Snön faller så vackert.
Jag vilar mina ögon.
Kanske imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Min blogglista
Kokospelles Röra
Time of change!
6 år sedan
Through the eyes of Fedeye
Action for the realy young ones
15 år sedan
Stefan Backius bygger vedbod
Rapport
16 år sedan
Bloggintresserade
Bloggarkiv
Bloggarkiv
jan. 22 (2)
jan. 23 (1)
Om mig
simson
Visa hela min profil
Min blogglista
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar